Tuesday, 18 November 2014

memasang towel rack

assalamualaikum dan selamat sejahtera


tengok tajuk pun nak tahu kan... towel rak ni saya beli 1 percuma 1 dengan harga RM199 di Nilai 3... beli dah seminggu tapi duk dalam kotak aje. so semalam En. husbnd pun mulakan operasi memasang benda alah ni.  tak payah nak banyak ayat. kita cerita ikut gambar aje lah ye... lagi senang... jom..



inilah rupanya lepas keluar daripada kotak.... ada penyangkut dan rak sekali dan jugak aksesorinya sekali..


sebelum pasang ke dinding, kita skru la mana2 yang patut.... sebab ada 2 set saya pun tolonglah juga... sambil bersila pun boley....




bujang kecik ni pun nak tolong jugak.  gigih dia tolong pasang skru... hahaha sambil mencangkung pun boleh jugak....









lepas tu proses menebuk lubang pulak untuk dipasang wall plug...



yang ini memasang skru pada towel rack ni...


tada...... dah pun siap... saya pasang dalam kedua2  bilik air.  Tujuannya supaya senang nak gantung towel dan nak letak towel bersih atas rak tu.. nanti saya tunjukkan selepas letak towel pulak ye....


sekian, wasalam...

like