Thursday, 18 December 2014

akhirnya kubeli juga

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

sebenarnya keinginan dah lama. tapi belum sampai seru lagi... tetiba pada satu hari yang indah, sambil jenjalan..... saya terjumpa .............


inlah buku yang membantu kita menjalankan rutin seharian. buku ini amat sesuai digunakan sebagai rujukan sama ada pengurus rumah tangga (pinjam ayat buku ini) sepenuh masa ataupun wanita bekerjaya.




banyak panduan berguna dalam buku ini. dengan gambar yang berwarna warni, mudah untuk kita jadikan panduan.. contohnya step by step melipat baju macam gambar di bawahnya.. korang jangan lah harap nak dapat gambo terang benderang macam guna kamera mahal pulak... saya guna kamera handphone aje. so gambor yang ada ni taraf jurugambo tak bertauliah ye....




gambo yang ini pulak cara mencuci sinki... ko tengok pakai berus gigi lama rupanya kalau nak cuci celah lubang tempat air keluar tu. selama ni saya cungkil guna jari aje.  kalau tak hilang saya gosok2 dengan kuku.... hahaha......


ada banyak panduan dalam buku ini. so.. kepada para pengurus rumah tangga sekalian, belilah buku ini sama ada secara online atau cari kat kedai buku. sangat berguna... (amboi jadi promoter pulak...)
saya beli dengan harga RM22 di kedai buku di bandar Kuching ni. harga apda kulit buku tu RM20...

like