Thursday, 6 August 2015

idea decorasi daripada kotak telur

assalamualaikum semua.  

ini adalah contoh idea dekorasi daripada kotak telur yang boleh kita lakukan di rumah.
jimat.....
nanti bila saya dah buat saya post dalam ni ye.
yang di bawah ini adalah untuk tatapan mata aje...

sumber: pakcik google



tak payah nak beli. cantik kan?




yang ini memang saya suka. mudah aje cara nak buat.




satu lagi idea yang menarik...




siapa sangka kotak telur boleh jadi bunga ros yang memikat hati.  kalau letak kat atas meja di ruang tamu pun cantik ni...




satu lagi idea cara nak buat bunga rose...




kalau beli yang dah siap memang mahal. buat sendiri aje lah...





hasil gabungan beraneka idea daripada kotak telur.




ini pun cantik jugak...




kalau jadikan tirai kat bilik anak ni sesuai kan?




ini pun boleh jugak....


so.. lepas ni bolehlah kumpul kotak telur untuk idea ini. sebenarnya projek kitar semula kotak telur ni saya dah pernah buat. saya buat partition di pejabat saya.



sekian....

like