Monday 21 September 2015

cadar baru dalam bilik tidur utama

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua

entry kali ini nak cerita pasal pembelian  cadar patchwork secara online.
kepada yang berminat nak beli cadar jenis ini boleh beli kat sini.
sejak dua menjak ni saya kerap terjebak dengan pembelian online.. hihihi

inilah cadar yang menjadi pilihan hati saya.

cadar ni adalah jenis 100% cotton dan ia datang dengan
4 pcs sarung bantal
1 pcs bantal peluk
1 pcs cadar



gambar di bawah adalah gambar sebelum tukar cadar baru.  masih elok lagi walaupun dan 2 tahun digunakan...


inilah rupa cadar baru saya lepas siap dipasang.  cantik di mata saya.  kelebihan cadar jenis ini, ianya terletak cantik aje dan tidak berkedut2.  bila bangun pagi cuma perlu kemas dan susun bantal aje dah kemas.



next entry saya nak cerita dekorasi bilik tidur utama ni pulak ye..

sekian..



No comments: