Wednesday, 28 October 2015

mesin laminate idaman

assalamualaikum dan selamt sejahtera semua

entry kali ini nak cerita pasal ruang SOHO comel kat rumah ini.
sebenarnya dah lama berangan2 nak beli. tapi belum sampai seru.
masa saya pergi kedai buku Popular baru2 ini entah macam mana akhirnya terbeli jugak...


inilah bendanya. mesin laminate yang dah lama saya teringin nak beli. minta ampun sangat2.  masa ambil gambar tu tak perasan pulak gelap. al maklumlah... camera murah. asal jadi aje... masa ambil gambar ni waktu malam... hahaha..



kalau dah beli mesinnya, plastik laminate pun kenalah beli jugak.
balik aje kat rumah terus mencuba dengan semangatnya.  beberapa keping poster yang memang dah siap2 print menunggu untuk di laminate kan...




inilah hasilnya....
nanti sya buat entry di mana saya akan tunjukkan kat mana saya tampal semua poster2 ini ye..


sekian.. wassalam.

like