Thursday, 28 January 2016

Misi mencari buku karya RAM. beli online pula..

assalamualaikum semua..

dah namanya hobi saya membaca kan..
selagi tak dapat apa yang dicari memang akan berusaha lah sampai jumpa.
saya pernah cerita dalam entry di sini pasal misi mencari buku RAM kan...
cari di kedai tak jumpa. saya cuba pulak cari online..
dah namanya rezeki, jumpa jugak dalam DBP punya online.
sesiapa yang berhajat nak beli buku2 keluaran Dewan Bahasa dan Pustaka boleh lah klik di sini.

hari ini buku yang saya beli tu pun sampai... guna pos laju aje

 


ini lah buku yang dicari2 karya pertama RAM yang diterbitkan kali pertama pada tahun 1995. semasa shopping tu saya sempat juga menyambar 2 buah buku karya Fatimah Saidin iaitu Korban kasih dan Korban kasih 2..


sekian untuk entry ringkas saya

wassalam....

like