Monday 14 March 2016

sambutan birthday

assalamualaikum semua

tanggal 5 mac 2016 adalah ulangtahun kelahiran saya.

alhamdulillah, saya diberikan oleh Allah kesihatan yang baik dan masih bernyawa di bumi Allah ini.

tahun ini berbeza sedidit dengan sebelum ini kerana saya telah diraikan sebanyak 2 kali pada hari yang sama.

Saya sangat gembira dan rasa dihargai oleh insan2 istimewa disekeliling saya.

petang sabtu itu saya masih berada di bumi semenanjung.  flight ke kuching jam 9 mlm.  so keluarga di Semenanjung buat kejutan hari jadi saya.

inilah hadiah ulangtahun kelahiran saya yang paling mahal pernah saya terima.


inilah gambar2 yang dirakam semasa saya berada di semenanjung... terima kasih kepada emak dan adik beradik saya yang membuat kejutan istimewa kepada saya.





sampai di bumi kuching keluarga kecil saya turut membuat sambutan hari jadi saya



alhamdulillah..
dengan dugaan yang tidak berhenti2 daripada Ilahi, saya juga diberikan kegembiraan yang tidak terduga.

sekian, wassalam

No comments: