Friday 28 October 2016

Sambutan Hari Alam Sekitar 2016

asssalamualaikum dan selamat sejahtera semua

entry ini adalah lanjutan daripada kemenangan anak saya dalam pertandingan mencipta bahan baru daripada bahan buangan.  Pemenang pertandingan diminta untuk mempamerkan hasil produk mereka sempena sambutan Hari Alam Sekitar Negara yang bertempat di Waterfront, Kuching.

Dirasmikan oleh KM Sarawak.  jom terjah gambar yang sempat saya snap sepanjang sambutan ini berlangsung.

ini gambar di tapak pameran produk.  saya turut terlibat mewakili  kawan saya yang tak dapat hadir kerana ada urusan lain.


 


ini pula antara persembahan sepanjang majlis ini berlangsung


 




ini pula gambar semasa lawatan ke booth pameran.

 

anak2 saya bila dapat puzzle terus leka menyiapkan sampai selesai..  tak pasal2 saya kena tunggu mereka...


tapi sebab menunggu wani dan azim menyiapkan puzzle lah saya dan izah berjaya dapat hadiah tiket menonton wayang ni... hiihi...


dah siap main puzzle mereka join pulak aktiviti di pentas ni.. dan dapat lagi hamper ini...  seronok sungguh diorang.

 

sebelum balik, snap gambar dulu kat sini bersama hadiah yang diperolehi...


sekian, wassalam




No comments: