Thursday, 26 January 2017

Pantai Teluk Batik, Perak

Assalamualaikum semua

aktiviti cuti2 Malaysia diteruskan lagi.. kali ini kami ke Pantai Teluk Batik di Perak pula.    cantik kan.  Pantai Teluk Batik ni memang cantik.  airnya berwarna biru dan jernih. memang sesuai untuk bermandi manda.  cuma kena hati2 sikit.  kalau musim laut bergelora elakkan lah mandi sebab ombaknya besar2. tak sesuai untuk budak2 kecil.

inilah pemandangan di tempat yang sama tapi pada waktu yang berbeza.






 ada juga disediakan penyewaan pelampung.  yang kecil RM5 manakala yang besar RM10 sebuah.





kat sini juga ada aktiviti menaiki banana bot.  disebabkan saya tak pernah naik, so saya sangat teruja lah untuk mencuba aktiviti ini...


muka2 eksited sebelum naik banana bot ini. hanya kami berempat aje yang nak naik.  yang lain tak mahu...

 



dah puas mandi kami pun bergerak balik.  masa ni saya dah kena mabuk laut. sepanjang jalan tido aje.. nasib baik driver masih gagah perkasa lagi...

sekian entry kali ini. wassalam.

like