Thursday, 20 November 2014

majlis konvokesyen izah

assalamualaikum dan selamat sejahtera


bebudak zaman sekarang ni memang advance... tahun 6 pun diorang ada majlis konvokesyen... semalam (19 Nov 2014)  saya datanglah menyaksikan majlis tu.. siap pakai jubah lagi untuk majlis diorang... mama dia merasa pakai jubah masa ambik ijazah nak oiiii.... dah berumur baru dapat merasa..... tapi rezeki bebudak zaman sekarang...

jom kita tengok gambar yang sempat saya snap masa majlis tersebut







mama dia punya lah bersiap sedia nak ambik gambo dia. dia laju aje tak tengok depan.... ceh.. ini lah yang sempat dirakam.



yang ini antara persembahan yang ada masa majlis tu....






sempat jugak dia pinjam hp mamanya untuk bergambo dgn kawan2 dia...




yang ini antara persembahan hujung2...

sekian....

like