Thursday 6 September 2018

kuching marathon 2018

assalamualaikum semua

sebenarnya ini pertama kali saya join Kuching Marathon.  antara sebabnya feesnya agak mahal berbanding dengan running event yang saya pernah sertai sebelum ini.. saya join pun sebab menggantikan kwn sy yang sedang pregnant.


inilah bib yang dipakai.  siap tertulis nama lagi kat situ.  ok.  masa ni namaku Seri ye..  


 


Cut of time untuk larian 5 km adalah 1 jam setengah.  sebaik sampai ke garisanpenamat, medal akan diberikan.  seperti biasa Azim jadi Ghost runner.  hihihi...


Kategori yang dipertandingkan dalam Kuching Marathon ni adalah Full marathon 42 km, half marathon 21 km dan 10 km.  manakala 5 km adalah fun run sahaja dan tidak ada pertandingan. Sempat juga saya menyelit bergambar bersama-sama ahli kelab UGR yang lain. dah 2 tahun saya join kelab larian ini tapi saya tak aktif sangat.  

Sekian, Wassalam

No comments: