Wednesday 20 February 2019

Sacofa Run

assalamualaikum semua

Sebenarnya saya masih aktif lagi mengikuti event running.  Cuma saya memilih event. Sacofa Run adalah larian pembukaan saya untuk tahun 2019 ni.

gambar di bawah ni yg saya ambil daripada FB KRN sebab ada muka saya.  biasa tak ramai sangai runner yang join.  tapi Sacofa run ni memang ramai betul participant nya.  seronok dan meriah.

antara daya penariknya saya nampak race pack yang diberi.  dalam race pack selain t shirt dan bib no, ada disertakan face towel dan pendrive 8G.  patutlah ramai yang join.. Saya join kategori 10 km.

biasa kat belakang.  tapi kali ni datang awal jadi adalah muka kat starting point tu..

suasana masih gelap lagi.  mujur baju warna putih.  Jangan ditanya mana hero kecil saya.  dia dah berdesup kat depan




gambar drone. memang ramai betul.  



seperti biasa dapat medal bila sampai finisher line

jumpa geng kaki hiking juga

selain daripada saya enjoy dengan aktiviti running dan hiking ni, saya dapat menambah kenalan daripada pelbagai latar belakang dan profesion.  Selain daripada dapat bertukar-tukar info, yang paling penting dapat meneroka dunia luar selain daripada kerjaya hakiki saya.

sekian, wassalam

No comments: