Thursday 19 October 2017

Hari Sukan Negara 2017

assalamualaikum semua

seperti kebiasaan setiap tahun Hari Sabtu minggu ke 2 bulan Oktober telah dijadikan sebagai Hari Sukan Negara yang akan berlangsung serentak di seluruh negara.  Tahun ini HSN jatuh pada 14 Oktober 2017.  kali ini saya join peringkat Organisasi sahaja.  Larian 5 km ini melibatkan trek yang berbukit.  memang mencabar terutama sekali ketika menaiki bukit.


Azim pun dapat finisher medal.  tersenyum aje dia




muka2 ceria sebab dapt habiskan larian...  yang pegang kad merah tu yang dpt nombor ye..



sempat berselfie dengan student saya yang mendapat tempat ke 18 kategori pelajar...



jasa kasut sukan saya ni memang banyak.  dah jauh kasut ini  membantu saya dalam larian long distance ini.




inilah medal yang saya dapat beserta hamper yang saya dapat.



bergambar dua beranak sebagai kenang- kenangan



bergambar dengan pemenang tempat pertama dan ke tiga.



senarai pemenang untuk kategori staf lelaki dan staf perempuan... gambar ni x cantik sangat sebab silau pada bahagian belakang tu.

sebelum penutup ada persembahan daripada pasukan beruniform askar wataniah..




sebahagian peserta larian yang saya snap gambar di dataran ini..


sekian, wassalam






No comments: