Monday 22 October 2018

Roti sosej

assalamualaikum semua

dah lama juga saya tak update enty masakan.  kali ni saya kongsikan roti yang mejadi favorite anak2 saya.  untuk resipi boleh lah klik link ni di sini


yang ini versi sosej aje tak ada sayur. toping mayonis dan sos cili.  yang belakang tu roti kosong bulat aje sebab sosej dah habis.. masih kedut seribu sebab angin dah dibuang.  dah naik nanti comel lah rupanya.


rupa roti sosej bila dah siap bakar.  makan panas2 memang sedap wei...


yang ini versi sosej ada sayur dan cheese. toping mayonis dan sos cili...


rupanya bila dah siap bakar.  saya suka yang ini sebab rasanya lebih sedap sebab ada tambahan sayur dan cheese.


 sekian entry pendek saya.  jadilah untuk aktifkan blog ni kan. Wassalam

untuk melihat video cara membuatnya bolehlah klik link ini cara membentuk roti




di sini

No comments: