Tuesday 16 July 2019

Makan angin ke Ho Chi Minh Vietnam Day 4

Assalamualaikum semua

ok kita sambung lagi perjalanan seterusnya.

HARI KEEMPAT

pada hari terakhir ini kami perlu bertolak awak dari hotel penginapan kerana bimbang tersangkut dengan kesesakan lalulintas untuk perjalanan ke airport.  jadi jam 7.30 pagi kami dah bergerak ke airport.










selfie dulu sebelum check in... memandangkan kesuntukan masa, kami bersarapan roti canai vietnam sahaja di sini dengan air mineral...



 



  

sesi menyampaian sijil

 

menaiki Sigonground services untuk ke kapal terbang.






secara keseluruhan, saya berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan oleh pihak travellova.com.  kemudahan penginapan, makanan dan pengangkutan yang disediakan memuaskan hati terutama sekali utk saya yang baru pertama kaki menjejakkan kai ke bandar HCM vietnam.  mungkin akan datang saya akan jejak kaki lagi ke bandar ini bersama ahli keluarga yang lain.  memandangkan saya dah pernah sampai ke sini, mungkin saya boleh datang semula tanpa menggunakan ejen perlancongan.

disebabkan saya menggunakan khidmat agen pelancongan so budgetnya tetaplah.  saya membayar sebanyak RM1250 + RM200 seorang untuk trip ke HCM ni.  Kalau berbanding dengan backpacker memang beza banyak lah tapi memudahkan sebab semuanya include dalam tu kecuali untuk shopping. untuk shopping pula saya membelanjakan lebih kurang RM1000.

Sekian perkongsian makan angin kali ini.  Wassalam



No comments: